خوش آمدید
صدای دوبله فیلم و انیمیشن

 

سلام. هدف من از ایجاد این وبلاگ همونطور که از اسمش مشخصه، قرار دادن صدای دوبله فیلم ها و انیمیشن ها برای کسانیه که یه فیلم رو به زبان اصلی دارند و میخوان که دوبله  فارسی اون رو هم داشته باشند اما نمیخوان که یک بار دیگه کل فیلم رو دانلود کنند.

چاره این افراد،همین وبلاگه. من سعی میکنم صداهایی رو که در اختیار دارم واسه شما بازدیدکنندگان محترم قرار بدم. اگه کسی صداهای دوبله سایر فیلم ها رو داره و مایله که به بنده و دیگران کمک کنه، از طریق نظرات، آمادگی خودش رو برای اینکار اعلام کنه. (نگران حجم اینترنت هم نباشه، من راهنماییش می کنم؛ هیچ خرجی نداره)

هم چنین ممکنه گاهی اوقات فیلم، تریلر یا چیزای دیگه ای هم داخل وبلاگ قرار بگیره.

امیدوارم که با یاری خدا و کمک شما عزیزان، این وبلاگ مورد رضایت بازدیدکنندگان از جمله خود شما قرار بگیره.



نظرات شما عزیزان:

Sedhadi
ساعت12:34---29 فروردين 1392
سلام





خیلی با کارت حال کردم. من خودم خیلی دنبال یه همچین سایتی بودم که Audio Track فیلم‏ها رو داشته باشه (چه فارسی چه انگلیسی). من 80 و خرده‏ای انیمیشن دوبله دارم. اگه به کارت میاد، صداهاشونو یه جایی آپ کنم. من خودم با نرم‏افزار AVI-Mux_GUI این فیلم‏هامو دو-سه صدائه میکنم. یه نرم‏افزار هم هست واسه دانلود از سایت‏های اشتراک‏گذاری فایل به اسم mipony. چیز خوبیه. کلی سایت رو هم ساپورت میکنه.





اگه خواستی، خبرم کن: pedaredownload@gmail.com





چاکریم
پاسخ: آره، آشنا هستم با این نرم افزار. حالا فعلا یه مدت نمیتونم آپ کنم. اگه خواستم حتما خبرت میکنم. خیلی ممنون.


ایمان
ساعت13:45---16 فروردين 1392
سلام

با عرض تشکر و تبریک سال نو

ممنون از زحماتی که می کشی

2 تا مورد

1- بعض از فایل های دوبله که شما تو سایت گذاشتی ایراد داره اونم اینکه با سرعتی زیادی اجرا میشه

مثل Mission Impossible 4 - Arthur Christmas و چند مورد دیگه بعضی از فایل ها هم با تصویر هماهنگ نیست که اون دیگه دست خودمون رو میبوسه تا سینگش کنیم

2- من فایل ها دوبله زادی دارم ولی راستش رو بخوای وقت ندارم با تصویر هماهنگش کنم

جدا از ایکه میخوام دیگران هم داشته باشن
پاسخ: دوست عزیز، بنده کل صداها رو دانلود میکنم و بعد از چک کردن دوباره آپلود می کنم. اگه صدایی سینک نباشه داخل وبلاگ نمیذارم. اینایی که شما نام بردی، با نسخه ای که من دارم کاملا هماهنگه. شاید نسخه ای که شما داری فرق داشته باشه. بهتون پیشنهاد میکنم که آموزش mkvtoolnix رو مطالعه کنید.


میثم
ساعت1:34---16 فروردين 1392
باسلام و تشکر از این سایت بسیار عالی و کاربردیتون.

یه راهنمایی خواستم

بنده روشی رو که آموزش گذاشته بودید رو کاملا رفتم

اما وقتی اجراش میکنم یبار کاملا فارسیه اما یدفعه انگلیسی میشه دوباره فارسی میشه.

میبندم دوباره اجرا میکنم درست میشه

چطوریاس ؟
پاسخ: صداهای فارسی که قرار میگیره چون به طور کامله، بعضی جاهاش دوبله نشده و به جاش صدای انگلیسی جایگزین شده. شاید واسه همینه.


تنها عاشق این سرزمین
ساعت23:37---15 فروردين 1392
سلا م وبت خوبه فقط یه خواهش دارم به منم سر بزن یه چند نفری رو هم با من اشنا کن که وبم راببینند مرسی

mohsen
ساعت6:11---12 فروردين 1392
سلام اگه میشه صدای انیمیشن زندگی یک حشره رو بزار دانلود کنیم

با تشکر
پاسخ: متاسفانه صدای این انیمیشن رو ندارم.


ali
ساعت10:05---3 فروردين 1392
دست گلت درد نكنه كه فايلهاي صوتي رو براي دانلود قرار دادي و از دانلود دوباره فيلم ها با اين وضع اينترنت خلاصمون كردي .

براي سايت هاي ديگه چه فرقي داره كه فايل صوتي دانلود بشه يا فيلم ؟

برات آرزوي موفقيت دارم
پاسخ: خیلی ممنون. سال نو مبارک.


محمد
ساعت19:52---30 اسفند 1391
سلام . من فایلهای دوبله زیادی دارم.بگو چطوری میتونم کمکت کنم.
پاسخ: سلام. شما اگه آیدی یا ایمیلتون رو به من بدید، راحت تر میتونیم با هم در ارتباط باشیم. ایمیل من dub.loxblog@yahoo.com هستش. اگه مایل به همکاری هستید، با این ایمیل در تماس باشید. خیلی ممنون.


عارف
ساعت11:48---23 اسفند 1391
سلام خوبین من صدای منشی تلفنی با صدای گویندگان لازم دارم میتونی از توووو چند تا فیلم برام در بیاری من ابزار برش فیلم ندارم ممنون لطفا جدا کن و به صوتی تبدیلش کن توووو وبلاگت بزار بعد خبرم کن ممنونننننن
پاسخ: شرمنده، من نمیدونم این چیزی که شما میگی کجای کدوم فیلمه تا جداش کنم.


aref
ساعت11:22---21 اسفند 1391
من يه وبلاگ دارم به نام filmbifilm.rozblog.com كه توش بيشت فيلم هاي دوباه هست اگه كمك خواستي من هستم فقط بگو چه طور بايد اين كار رو بكنم (نگران حجم اینترنت هم نباشه، من راهنماییش می کنم؛ هیچ خرجی نداره) بگو منم شروع كنم

ساعت22:03---20 اسفند 1391
inam sote arbabe halgheha 1,2,3


http://www.uploadbaz.com/uhv3ucpic1dd


http://www.uploadbaz.com/d2vutn2107ib


http://www.uploadbaz.com/ly9q7deqqicn

پاسخ: این صوت ها با نسخه های فیلم که در وبلاگ قرار گرفته هماهنگ نیست.


ندا
ساعت13:06---18 اسفند 1391
وبلاگت خوشگله یک وبلاگ دارم شاده اگه دوست داری لینکم کن قربونت خدا حافظ
نام:نقطه شروع
آدرس :golzarsite.loxblog.com


تابلو کائنات
ساعت16:55---15 اسفند 1391
من به نمایندگی از بچه های فرزانگان بوشهر(دومی ها) دعوتتون میکنم بیاید به وبلاگمون سر بزنید. لینکم کن اگر دوست داری فقط بی زحمت یه خبری بده تا منم بلینکمت.


مطمئن باش از اومدن به وبلاگ ما پشیمون نمیشی!


وبلاگت پر بازدید!


بابای تا اغازی دیگر!
پاسخ: آدرستون کجاست؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 274975
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1